El Sanatları: Parça Kumaşları Değerlendirme Projesi

 Hepinize merhaba.. Bir yeni değerlendirme projesiyle daha karşınızdayım. Bu projede kumaşların kenarlarından artan parçaları değerlendirmek istedim. Ben israfı pek sevmiyorum. Çöpe gitmesin yazık olur diye evdeki malzemeleri olabildiğince değerlendirmeye çalışıyorum. Annem de tutmuş diyor ki, 'sen masrafsızsın, seni alacak kişi yaşadı.' Hahahha.. Şaka bi' yana bir ömrü paylaşacağım kişinin de savurgan olmasını istemem. Dünyada kaynaklarımızı tasarruflu kullanmalıyız değil mi? Bu nedenle geri dönüşüme önem veriyorum. Ayrıca elimden geliyorsa niye boşuna satın alayım ki..

Gelelim parça kumaşları nasıl değerlendirdiğime.. kırlent, çanta, tekli ve çiftli tutacak, fiyonklu ve lastikli tokalar, bebek önlüğü, makyaj temizleme mendilleri, yastık, pofuduk sandalye minderi, kırkyama pike...






Makyaj temizleme mendilleri

Parça kumaşları değerlendirdikçe yeni görseller eklenecektir. Size de fikir olsun; kenardan köşeden artan parçaları çöpe atmayın, değerlendirin. Hoşça kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder