Takdim: Aynadaki Resim

Resim: Fatma Keskin

Benim dağ başındaki kulübem burası... Çocukken çok üzüldüğüm zamanlarda oraya gidip saklanıyordum. Hayır, dünyada bir yer değil.. Hayâlen yani.. Orada olduğumu hayal ediyordum. Aslında benim en büyük hayalim orası.. Hiçbir kötülüğün olmadığı bir yer.. İnsanın gelip de bozamadığı bir yer..
Benim dağ başındaki kulübem burası.. Kitap kokan has bahçem.. Has bahçeme hoş geldiniz..

Hayatımın merkezi benim. İnsanın tek yaşam koçu, kendisidir. Hayat denen kitabın yazarı, bi' bakıma insanın kendisidir. Kitaplar mı, onlar en sessiz, en derin, en yakın arkadaşlarım. Hayatın kısa olduğunun farkındayım. Değişen dünyaya ve hızla gelişen teknolojiye ayak uydurmaya çalışırken kendime zaman ayırır, bu zamanı bana keyif veren uğraşılarla değerlendiririm. Can sıkıntısına karşıyım. ''Meşguliyet, en iyi tedavidir'' der Râzi.. Zirâ boşluk intihara sürükler, fiziksel veya ruhsal.. Sosyal medya da bu intiharlardan biri... Zaman öldürme mekanizması. Ozan Nihat ne güzel diyor bakın: 

"Canım sıkılıyor, diyen bir insana ıztırâb çeker gibi acırım; çünkü insanın canı sıkılmaz, çünkü boş vaktimiz yok. Boş vakti olan insan ihtiyârlar." Kesinlikle; çünkü hayat kısa.. 

Bildiğim ve deneyimlediğim şeyleri paylaşmak, benim için keyifli bir yolculuk :) Kitap, şiir, film, müzik ve el sanatları hakkında güzel fikirler keşfedebileceğiniz keyifli bir blog... Sadra şifâ olsun diye açtığım blog, umarım maksadına ulaşır. Gönlünüz ferahlasın, sadrınıza şifâ olsun, bi' yerlerde kendinizden parçalar bulursunuz umarım.. 

Sevgiyle, muhabbetle.. 

@müverriheninkaleminden 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder